главная
>>
клуб
>>площадка "Управление персоналом ..."
Площадка "Управление персоналом ..."
Вопрос от Christopher добавлен
25-01 02:27
The United States http://xvideosxxx.in.net/hqhdporner hqhdporner One lesson of the story of the Royal Mail is that a publicly provided service can command great loyalty. Even today, when the post plays a much more marginal part in our lives, almost everyone feels that the letter rate common to all parts of the nation is a social good. (The Government is therefore making it a condition of privatisation.) Polls suggest that people instinctively do not feel the same trust in a privatised service. The idea of a commercial company permitted to call itself “Royal” makes us uneasy.
Ответ
*Имя:
E-mail:
*Тема:
*Вопрос:
Предыдущий вопрос
Список вопросов
Следующий вопрос
действующие площадки
Стратегия развития ...
Управление персоналои ...
Маркетинг, реклама, PR
Правовое сопровождение ...
элитный клуб
Имя:
Пароль:
карта сайта
|
главная
|
о проекте
|
новости
|
услуги
|
тренинги и семинары
|
клуб
|
презентация
©2000 В.Г. Паршков, журнал P&P
E-mail:
info@pplus.ru